Vés al contingut
Teatre · Altres · Tots els espectacles

TOTA AQUESTA POR QUE ARA TINC

Guillem Albà & Andrea Jiménez

Tria una sessió

No hi ha cap sessió a la venda.

Preu entrada:

16,00 € anticipada
18,00 € a taquilla

 

⇒ Els descomptes s'aplicaran sempre sobre el preu de taquilla.

  • Al web i a taquilla: jubilats, Carnet Jove, menors de 18 anys i família nombrosa.
  • Només a taquilla: carnet Tr3sC, carnet UVic, carnet CPNL (Torelló) i carnet VxL. Es pot fer la reserva per telèfon (938595506) o bé per correu electrònic a cirvianum@ajtorello.cat

Per a grups trucar al 938595506 o enviar correu a cirvianum@ajtorello.cat

 

(a)

Espectacle disponible en abonament

Sobre l'esdeveniment

Un exercici teatral visceral i personal que hibrida performance, humor, paraula i gest.

Guillem Albà s’enfronta a les seves pitjors pors en un salt intencionat a l’inesperat, a allò caòtic i imprevisible. Un intent desesperat de deixar anar el control, sortir de la zona de confort per a abocar-se al canvi i enfrontar així l’evidència insuportable de la mort. I per això es posa a les mans d’Andrea Jiménez, una de les creadores més irreverents i interessants del panorama de les arts escèniques de l’Estat espanyol. 
Tota aquesta por que ara tinc és l’espectacle que fa nou de Guillem Albà, clown i creador escènic amb un llenguatge propi desenvolupat al llarg dels 17 anys de companyia de creació.

Direcció: Andrea Jiménez
Interpretació: Guillem Albà i Aitana Giralt
Creació i dramatúrgia: Marc Angelet, Andrea Jiménez i Guillem Albà.
Una producció de la companyia Guillem Albà i el GREC Festival de Barcelona.